Οι Έλληνες βουλευτές αποφεύγουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το vouliwatch.gr  οι 300 βουλευτές που συγκροτούν τη 18η περιόδο της Γ’ Ελληνικής Δημοκρατίας είναι σχετικά επιφυλακτικοί με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Προκύπτει λοιπόν πως μόνο λίγο πάνω από το 50%  οι Έλληνες βουλευτές είναι δικτυωμένοι  σε Facebook, Twitter, Instagram  ή και στα τρία μέσα μαζί.  Ειδικότερα το 87,3% των βουλευτών είναι μόνο στο Facebook, το 65, 6% στο Twitter, το 48,3% στο Instagram και μόλις το 39,6% είναι και στα τρία μέσα μαζί.

Το κόμμα που έχει το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής στο Facebook είναι το ΚΙΝΑΛ με 95,4%, ακολουθεί ο ΣΥΡΙΖΑ με 93% και στην τρίτη θέση η ΝΔ με 91,%.   Η πυραμίδα αλλάζει όταν  η  μέτρηση αφορά στο ποσοστό συμμετοχής και για τα τρία  δημοφιλή social media. Σύμφωνα με την έρευνα του «vouliwatch», η ΝΔ προηγείται με ποσοστό 46,8% και ακολουθούν, Μέρα25 με 44,4%, ΣΥΡΙΖΑ 37,2%, ΚΙΝΑΛ 36,3. Στην τελευταία θέση το ΚΚΕ με 0% συμμετοχή.

Διαφημιστική καταχώρηση
Διαφημιστική καταχώρηση

Στην πρώτη τριάδα των πολιτικών με τους περισσότερους followers και στα τρία μέσα,  o Αλέξης Τσίπρας είναι στη πρώτη θέση με 1.057.185,  ο Γιάνης Βαρουφάκης με 998.986 στη δεύτερη θέση και τρίτος ο  Κυριάκος Μητσοτάκης με 476.986.

Όσον αφορά τον ποιο δραστήριο πολιτικό με τον μεγαλύτερο αριθμό posts κατά το διάστημα 11 Ιουνίου – 29 Ιουλίου 2019, ο Άδωνις Γεωργιάδης είναι στη πρώτη θέση με 1413 posts έναντι 678 posts του Κώστα Ζαχαριάδη από τον ΣΥΡΙΖΑ που βρίσκεται στη δεύτερη θέση.

Σε κάθε περίπτωση πάντως οι βουλευτές μας έχουν ένα πρόβλημα με τον ψηφιακό κόσμο. Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμη αντιμετωπίζεται με καχυποψία το σύγχρονο ηλεκτρονικό σύστημα ψηφοφορίας της Βουλής καθώς αρκετοί βουλευτές δεν έχουν εξοικειωθεί ακόμη μαζί του.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.