«Το ΣτΕ ξήλωσε το παρακράτος του ΟΑΣΘ», λέει ο Σπίρτζης

Για «μία ακόμη ηχηρή απάντηση προς όλες τις πολιτικές δυνάμεις που πολέμησαν λυσσαλέα την προσπάθεια της Κυβέρνησης και του Υπουργού Χρήστου Σπίρτζη, να εγκαθιδρύσουν στη
Θεσσαλονίκη Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες», κάνει λόγο το υπουργείο Υποδομών, σχολιάζοντας τη χθεσινή απόφαση του ΣτΕ, το οποίο απέρριψε την αίτηση των 353 πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ, καθώς έκρινε ότι δεν έχουν έννομο συμφέρον. «Με τη νέα δικαστική Απόφαση συνεχίζεται η αποκαθήλωση του αμαρτωλού καθεστώτος του πρώην «ιδιωτικού» Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών που λειτουργούσε ως ένας μηχανισμός παραγωγής ρουσφετιών της Νέας Δημοκρατίας και των υπολοίπων δυνάμεων του παλαιοκομματισμού», τονίζεται ακόμη στην ανακοίνωση.
Συνεχίζουμε τον αγώνα μαζί με τους Φορείς και τους πολίτες για  Δημόσιες Ποιοτικές Αστικές Συγκοινωνίες, δηλώνει ο Χρήστος Σπίρτζης.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η χθεσινή Απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας αποτελεί μία ακόμη ηχηρή απάντηση προς όλες τις πολιτικές δυνάμεις που πολέμησαν λυσσαλέα την προσπάθεια της Κυβέρνησης και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη, να εγκαθιδρύσουν στη Θεσσαλονίκη Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες. Με την Απόφαση του το Δικαστήριο απέρριψε την αίτηση ακύρωσης πρώην μετόχων που στρέφονταν κατά της Απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για τη διεξαγωγή διαγωνισμού, σχετικά με το έργο της αποτίμησης της κινητής και ακίνητης περιουσίας του ΟΑΣΘ, η οποία περιήλθε στο Ελληνικό Δημόσιο με το ν. 4482/2016, της περιουσίας, δηλαδή, του ελληνικού Δημοσίου. Απορρίφθηκαν, δηλαδή, οι προσπάθειες συγκεκριμένων κύκλων και συμφερόντων να αποτρέψουν τον έλεγχο και την αποτίμηση της πρώην περιουσίας του ΟΑΣΘ από τον ιδιοκτήτη της, το ελληνικό Δημόσιο. Είναι οι ίδιοι κύκλοι και τα ίδια συμφέροντα που ζημίωσαν το ελληνικό Δημόσιο από την εκποίηση της αποσβεσθείσας περιουσίας του Οργανισμού που όφειλε, βάσει της οικονομικής συμφωνίας του 2001, να είχε αποδώσει ήδη από το 2010 στο Δημόσιο.
Με τη νέα δικαστική Απόφαση συνεχίζεται η αποκαθήλωση του αμαρτωλού καθεστώτος του πρώην «ιδιωτικού» Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών που λειτουργούσε ως ένας μηχανισμός παραγωγής ρουσφετιών της Νέας Δημοκρατίας και των υπολοίπων δυνάμεων του παλαιοκομματισμού. Εις βάρος πάντα του δημοσίου συμφέροντος και των πολιτών, προσφέροντας κάκιστες υπηρεσίες συγκοινωνιακού έργου.
Μία δομή παρακράτους, που ξηλώνεται για δεύτερη φορά, μέσα σε λιγότερο από έναν μήνα και από τις Αποφάσεις του Ανώτατου Δικαστηρίου. Δεν πέρασαν άλλωστε και πολλές ημέρες από την αποκάλυψη που είδε το φως της δημοσιότητας, σύμφωνα με την οποία βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, ζητούσαν από τη Διοίκηση του άλλοτε «ιδιωτικού» πλην όμως κρατικοδίαιτου Οργανισμού προσλήψεις με λίστα ονομάτων…
Υπενθυμίζεται ότι το 2008 οι σημερινοί εραστές του κρατικοδίαιτου ΟΑΣΘ αναθεώρησαν τη λεόντεια, εις βάρος του ελληνικού Δημοσίου, σύμβαση του ΟΑΣΘ, που έληγε στα τέλη 2009, θέτοντας ως νέα ημερομηνία λήξης της δύο χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης και των επεκτάσεων του. Το έπραξαν ενσυνείδητα παρανόμως, σε πλήρη αντίθεση με την κοινοτική νομοθεσία, και χωρίς να περάσει τη βάσανο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, προκειμένου να διασφαλίσουν σε κάποιους λίγους προνομιούχους εξασφαλισμένα κέρδη, εις βάρος του Ελλήνων φορολογουμένων.
Μετά και τη νεότερη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, είμαστε έτοιμοι μαζί με τους Φορείς της Θεσσαλονίκης, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τους εργαζομένους τους ΟΑΣΘ και κυρίως μαζί με την Κοινωνία, να δώσουμε τη μάχη και να παλέψουμε, για να αποκτήσει το μητροπολιτικό κέντρο της Θεσσαλονίκης αξιόπιστους Φορείς συγκοινωνιακού έργου με ισχυρές δομές ελέγχου, μετά από 60 χρόνια σπατάλης, αδιαφάνειας και άθλιων συγκοινωνιών.

Διαφημιστική καταχώρηση
Διαφημιστική καταχώρηση
«Δεν έχουν έννομο» συμφέρον έκρινε το Δ’ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας για τους 353 πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ και απέρριψε την αίτησή τους για την άκυρωση απόφασης του Χρήστου Σπίρτζη.

Συγκεκριμένα, το ΣτΕ με πρόεδρο τον Χρήστο Ράμμο και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας Ηλία Μάζο, με την υπ΄αριθμ. 982/2018 απόφασή του απέρριψε την αίτηση των 353, καθώς έκρινε ότι δεν έχουν έννομο συμφέρον να ζητήσουν την ακύρωση της υπ΄αριθμ. 5503/400/24.1.2018 αποφάσεως του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών. Με την εν λόγω υπουργική απόφαση προκηρύσσεται συνοπτικός διαγωνισμός με κατακύρωση την πλέον συμφέρουσα προσφορά για την επιλογή εξειδικευμένου αναδόχου, που θα αναλάβει το έργο της απογραφής και αποτίμησης της κινητής και ακίνητης περιουσίας του ΟΑΣΘ, η οποία περιήλθε στο Ελληνικό Δημόσιο με το άρθρο 22 του νόμου 4482/2017.
Το ΣτΕ όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, αποφάνθηκε ότι από την υπουργική απόφαση που οι 353 ζητούν την ακύρωσή της, δεν προκαλείται βλάβη στα οικονομικά συμφέροντά τους, καθώς έχει εκδοθεί σύμφωνα με τις νομοθετικές διατάξεις περί δημόσιου λογιστικού και προς εξυπηρέτηση σκοπών δημοσίου συμφέροντος.
Δηλαδή, η εν λόγω υπουργική απόφαση δεν αφορά το θέμα της απόδοσης χρημάτων προς τους 353 από τη μη αποσβεσθείσα αξία του ΟΑΣΘ μετά την αποτίμηση των περιουσιακών του στοιχείων.
Δηλαδή, δεν αποσκοπεί η επίμαχη προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση στις διατάξεις του άρθρου 25 του νόμου 4482/2017 που προβλέπει ότι για τα περιουσιακά στοιχεία που δεν έχουν πλήρως αποσβεσθεί, το Ελληνικό Δημόσιο θα καταβάλει στους μετόχους του ΟΑΣΘ τη μη αποσβεσθείσα αξία κατά τον λόγο της συμμετοχής καθενός.
πηγή

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.