ΝΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΦΚΑ ΕΔΡΑΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Ο εκσυγχρονισμός του συστήματος με την δημιουργία του ΕΦΚΑ απέφερε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα.

Και οι ασφαλισμένοι διευκολύνονται με όλους τους τρόπους αλλά και το σύστημα κοινωνικής ασφάλισης καθίσταται αντάξιο μιας σύγχρονης  χώρας και συνεχώς αναβαθμίζει τις προοπτικές του.

 Η βελτίωση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών σε θέματα ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των πολιτών αναβαθμίστηκε αποφασιστικά με την λειτουργία του τηλεφωνικού Κέντρου Τ/Κ (Contact Center – 1555) του ΕΦΚΑ,το οποίο είναι στελεχωμένο με 19 άτομα και τον Προϊστάμενο, η εκπαίδευση των οποίων γίνεται κυρίως στο χώρο εργασίας, ανάλογα με τα θέματα που απασχολούν κάθε φορά την επικαιρότητα.

Ταυτόχρονα και το Τμήμα Εξυπηρέτησης Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου και άλλων Μορφών Επικοινωνίας απαντά έγκαιρα στα ηλεκτρονικά αιτήματα των πολιτών, συχνά σε λιγότερο από 3 εργάσιμες ημέρες, κτίζοντας έτσι μία εποικοδομητική μορφή επικοινωνίας με τους πολίτες.

Η άμεση επικοινωνία μεταξύ πολιτών και του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης, αποτελεί το πρώτο, αλλά και βασικότερο βήμα για την ανάπτυξη μιας σχέσης αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ τους, παρέχοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα άμεση και έγκυρη απάντηση στα ερωτήματα τους από απόσταση.                                                                                        

Πρόκειται για ένα καινοτόμο βήμα προς τη δημιουργία μιας σύγχρονης Δημόσιας Διοίκησης που λειτουργεί με επίκεντρο τον πολίτη και είναι σε θέση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του, παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Η προσπάθεια αυτή, αγκαλιάστηκε αμέσως από το κοινό και σήμερα, δύο χρόνια μετά την πρώτη λειτουργία του το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ εδραιώνεται στη συνείδηση των πολιτών με αδιάψευστη την μαρτυρία των αριθμών:

 

Μήνας/έτος Αριθμός κλήσεωνγια τους εν ενεργεία ασφαλισμένους Αριθμός κλήσεωνγια θέματα συντάξεων
Αύγουστος 2018 6.218 1.211
Σεπτέμβριος 2018 7.829 2.122
Οκτώβριος  2018 9.365 4.123
Νοέμβριος 2018 4.115 2.152
Δεκέμβριος 2018 6.044 2.823

 

Αναντίρρητα παρατηρείται μία συνεχώς αυξανόμενη επικοινωνία των πολιτών με τον ΕΦΚΑ μέσω των προαναφερόμενων δομών, ιδίως στις περιπτώσεις παροχής πληροφόρησης και υποστήριξης εκτάκτων και επειγουσών θεμάτων, όπως στις περιπτώσεις των πυρόπληκτων, των αναδρομικών των συνταξιούχων και των εκκαθαριστικών σημειωμάτων συνταξιούχων.

Σαφέστατα ο στόχος είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση του πολίτη , καθώς και η μείωση της επισκεψιμότητας στις Τοπικές Μονάδες του ΕΦΚΑ       

Σημαντικό βάρος έχει δοθεί και στο συντονισμό και την υποστήριξη μεταξύ των υπηρεσιών όπου η επικοινωνία με τις υπηρεσίες των εντασσομένων φορέων είναι συχνή κι εντατική και δίνονται οδηγίες για συντονισμό, καταγράφονται διαδικασίες και λειτουργικά προβλήματα, συντάσσονται και υποβάλλονται εκθέσεις με προτάσεις για την ενιαία αντιμετώπιση των θεμάτων των περιφερειακών υπηρεσιών.

‘Όπως ήταν λογικό η αναβάθμιση των παρεχόμενων ηλεκτρονικά υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου προς τους πολίτες και προς τους φορείς απαιτούσε την συντήρηση και αναβάθμιση του λογισμικού αλλά και την πραγματοποίηση ενδουπηρεσιακών σεμιναρίων για την καλύτερη απόδοση κι επικαιροποίηση των γνώσεων του προσωπικού,πράγμα στο οποίο δόθηκε μεγάλη έμφαση και γι αυτό τα αποτελέσματα ήταν θετικά.

Με την δημιουργία του ΕΦΚΑ μεταφέρθηκαν στο νέο φορέα όλα τα περιουσιακά στοιχεία των πρώην ταμείων.

Ο ΕΦΚΑ κινούμενος σαν ένας σύγχρονος  φορέας κοινωνικής ασφάλισης φρόντισε και για ένα άλλο θέμα που φανερώνει μια διαφορετική ματιά και αντίληψη αξιοποιώντας την ακίνητη του περιουσία και δρώντας έτσι προς όφελος των ασφαλισμένων και των συνταξιούχων, ανακτώντας απολεσθέντα έσοδα και αξίες.

Στόχος του Ενιαίου Φορέα είναι να θέσει τέρμα στην διατήρηση «ερειπωμένων» κτιρίων, τα οποία προκάλεσαν απώλειες στην αξία της ακίνητης περιουσίας του και απώλεια δεκάδων θέσεων εργασίας. Η προβολή στο μέλλον βάσει του στρατηγικού σχεδιασμού των επόμενων ετών δείχνει ενισχυμένα έσοδα από την ανάπτυξη της εγχώριας κτηματαγοράς και συμβολή στην οικονομική και κοινωνική αναζωογόνηση του κέντρου της Αθήνας.

Διαφημιστική καταχώρηση
Διαφημιστική καταχώρηση

 

 

 

 

 

Στο πλαίσιο της ενεργοποίησης του 5ετούς και μακροπρόθεσμου σχεδίου αξιοποίησης του Ενιαίου Φορέα αναδείχθηκαν επενδυτές για ιστορικού χαρακτήρα ακίνητα όπως το πρώην ξενοδοχείο Esperia, στην οδό Σταδίου 22 (αριστερή φωτό)και το κτήριο στην συμβολή των οδών Ομήρου 19 και Ακαδημίας (δεξιά φωτό)όπου πλέον στεγάζει την ξενοδοχειακή μονάδα 5 αστέρων Academia of Athens.

Οι σχετικές μισθωτικές συμβάσεις αποφέρουν συνολικά ως ετήσιο μίσθωμα το ποσό του 1.250.000 ευρώ στα ταμεία του ΕΦΚΑ, ενώ το κόστος εκτέλεσης εργασιών επισκευής και εκσυγχρονισμού των εν λόγω ακινήτων βάσει σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 17.656.457 ευρώ, ανεβάζοντας σημαντικά την τιμή τους.

Πιο συγκεκριμένα:

Για το κτίριο επί των οδών Σταδίου 22 και Εδουάρδου Λω , ο όμιλος που έδωσε την μεγαλύτερη προσφορά υποχρεούται πέρα από το μίσθωμα, βάσει του διαγωνισμού, να προχωρήσει και σε εργασίες επισκευής και ανακαίνισης του ξενοδοχείου, ελάχιστου ύψους 10,5 εκ. ευρώ.

Για το δεύτερο κτίριο της οδών Ομήρου 19 και Ακαδημίας το επενδυτικό σχέδιο ανέρχεται σε ποσό κοντά στα 10  εκ. ευρώ, ενώ ταυτόχρονα απασχολούνται ήδη  και ογδόντα πέντε εργαζόμενοι.

 

Σηματοδοτώντας όμως και τον κοινωνικό χαρακτήρα του ασφαλιστικού φορέα, ο ΕΦΚΑ θέτει σε απόλυτη προτεραιότητα την εξυπηρέτηση των αναγκών τοπικών κοινωνιών και παραχωρεί ακίνητά του και σε πρόσωπα κοινωφελούς ή ανθρωπιστικού χαρακτήρα και φορείς κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας. Πρόσφατα, με απόφαση που ενέκρινε η υπουργός Εργασίας ο Ενιαίος Φορέας παραχώρησε ακίνητό του που βρίσκεται επί των οδών Δήμητρας 17, Ιφιγένειας & Δημοφίλου, στην Αθήνα (περιοχή Ακαδημία Πλάτωνος), συνολικής επιφάνειας 6.395,60 τ.μ.

Ο εθελοντικός Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός Ειδικής Μέριμνας και Προστασίας Μητέρας και Παιδιού “Κιβωτός του Κόσμου” αναλαμβάνει την υποχρέωση υλοποίησης των δαπανών για την ανακαίνιση και διαμόρφωση του ακινήτου ,οι οποίες εκτιμούνται κατ’ ελάχιστον στο ποσό των 3.135.000  ευρώ καθώς επίσης και των δαπανών συντήρησης, οι οποίες θα παραμείνουν επ’ ωφελεία του ακινήτου ,αναβαθμίζοντας την κατάσταση και την μισθωτική αξία του,προς όφελος της περιουσίας του ιδιοκτήτη Φορέα και εν τέλει του ασφαλιστικού του κεφαλαίου.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.